– for selvfølgelig skal du være tilfreds med maden og leveringen.
Alle leveringer håndpakkes i vores pakkeri, og i den proces tjekkes varer for fejl og mangler, inden de forlader pakkeriet. Hvis en råvare ikke lever op til vores kvalitetskrav, vil vi erstatte den med en anden vare. Erstatningsvaren vil være af en tilsvarende eller bedre kvalitet – og uden ekstra omkostninger.
Vi yder friskhedsgaranti, som betyder at varerne i vores måltidskasser rigtigt opbevaret holder sig i 5 dage inkl. leveringsdagen (fisk holder dog kun 2 dage) - dog højest det antal dage som fremgår af den enkelte opskrift . Skulle du modtage en råvare, der ikke er tilfredsstillende i udseende, mængde, modning eller andet bedes du snarest muligt og senest 3 dage efter leveringen kontakte vores kundeservice. Som udgangspunkt godtgør vi dig varens værdi – uden at du behøver at returnere varen.
Vi leverer primært om natten mellem kl. 22.00-07.00. Er levering af måltidskasserne ikke sket inden for dette tidsrum, har du fået en forkert kasse, eller er der andre problemer med leveringen, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt på telefon, chat eller e-mail. Vi vil så prøve at spore leveringen – og hvis dette ikke er muligt kreditere dig for den udeblevne måltidskasse.
Er der en sjælden gang forsinkelse på leveringen, vil vi så vidt muligt informere dig forinden. Ved manglende eller forsinket levering skal vi helst have besked på leveringsdagen, for at vi kan følge op på problemet.
Opskrifterne i måltidskasserne er udførlige og gennemprøvede, så vi garanterer et godt og nemt resultat, når opskriften følges. Ved fejl eller mangler i opskriften kompenserer vi dig selvfølgelig i forhold til problemets omfang – bare giv os besked indenfor 3 dage.
Vi vil strække os meget langt for at du bliver tilfreds, så kontakt os altid, hvis noget ikke er i orden – så finder vi sammen en løsning. Vi svarer på alle henvendelser i vores kundeservice på hverdage indenfor 24 timer.
Vores handelsbetingelser fremgår her. En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@retnemt.dk