Levering
Vi leverer over hele landet lige til din hoveddør – også selvom du ikke er hjemme. Se dine mulige leveringsdage nedenfor.
Hvornår leverer vi hos dig?
Alle fakta om den nemme levering
Vi leverer over hele landet, undtagen ikke brofaste øer – dog inkl. Bornholm og Ærø.
- Vi leverer faste ugentlige dage; primært natten til søndag kl. 00-08 eller natten til mandag/tirsdag kl. 00-07 – tjek dine mulige leveringsdage ovenfor. Enkelte steder kan leveringen starte fra kl. 22.00 pga. lange ruter. Der er naturligvis taget højde for mængden af køleelementer i kassen ved tidlig levering – så du behøver ikke bekymre dig om kølekæden. I udvalgte postnumre leverer vi også i dagtimerne.
- Maden kommer i en særlig papkasse med køleelementer, der sikrer den rette temperatur på kølevarerne i op til to timer efter senest mulige leveringstidspunkt ved natleveringer.
- Ved dagsleveringer anbefaler vi, at du, så snart du har modtaget din måltidskasse, stiller kølevarerne i køleskabet for at sikre fødevaresikkerheden og friske råvarer.
Du har mulighed for at angive, hvor din måltidskasse skal sættes (terrasse, trappe, carport el. lign.). Angiver du ikke noget sted, sætter vi dine måltidskasser ved hoveddøren, eller hvor kassen står bedst i læ for vind og vejr.
Bor du i aflåst opgang, tilbyder vi en nøgleservice (læs mere nedenfor). Du kan også få levering i sommerhuset, eller hvor det ellers måtte passe dig.
Din måltidskasse leveres på det sted, du har angivet ved bestilling. Chaufføren tager ikke leverancer med tilbage, og RetNemt Måltidskasser påtager sig ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk, når kassen er leveret.
Bor du i etageejendom med aflåst opgang har du følgende muligheder for levering:
- Vælg at få din måltidskasse leveret i dagtimerne. Vi leverer i dagtimerne i udvalgte postnumre – se leveringsmuligheder her.
- Hvis ikke vi leverer i dagtimerne på din adresse, kan du angive hvor chaufføren må sætte kassen i sikkerhed for ikke at blive stjålet.
- Er der en kode til din opgang, kan du angive koden sammen med din tilmelding.
- RetNemt samarbejder med Bekey, der er en digital adgangsløsning. Denne løsning tilbydes primært på natleveringer. Med denne løsning kan vores chauffører få adgang til den aflåste etageopgang via en applikation på telefonen. De digitale nøgler slettes efter leveringen. På den måde kan vores kunder nemt og sikkert få leveret deres RetNemt Måltidskasser. Hvis ingen af ovenstående muligheder passer, så kan du altid kontakte vores kundeservice på mail eller chat.
Alle måltider leveres i en papkasse, der kan sendes til genbrug. Læg blot kassen i din genbrugspapbeholder, husk at folde den sammen, så fylder den mindre.
Vi leverer senest kl. 8 søndag morgen eller kl. 7 mandag eller tirsdag morgen. Hvilken ugedag, der leveres på, afhænger af dit postnummer. I enkelte postnumre i København leverer vi også ml. 12-17 om tirsdage. Er levering af måltidskasserne ikke sket inden sidst mulige leveringstidspunkt, har du fået en forkert kasse, eller er der andre problemer med leveringen, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Du kan se vores kontaktoplysninger her.